Odziv medijev?

Danes sem preko elektronske pošte sporočil novico o mojem blogu, vsem večjim medijskim hišam (radijske postaje, televizijske postaje, časopisne hiše) in nekaterim drugim vladnim (policija, državni zbor, urad predsednika RS, ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve,..) in nevladnim organizacijam (Unicef, Karitas, Rdeči križ, Zveza prijateljev Slovenije,..). To sem storil v upanju, da mi bodo pomagali informirati širšo javnost o problematiki trpinčenja otrok v Sloveniji.
Močno upam, da se bo kdo odzval na moj e-mail. Počakal bom 1 teden, do torka 6. aprila, nato pa bom videl kdo vse (če sploh kdo) se bo odzval na moje e-maile. Torej v torek, 6. aprila, vam bom poročal kakšni so bili odzivi. Tako, pa da vidimo ali je medijem kaj mar za vse uboge, trpinčene otroke. Me prav zanima kakšni bodo odzivi...

Sporočilo, ki sem ga pošiljal naokoli je napisano tukaj:



Spoštovani!


Sem dijak 4. letnika gimnazije Šentvid v Ljubljani. Vljudno Vas naprošam, da si vzamete malce Vašega časa in preberete sporočilo, ki sam Vam ga poslal.

Veliko otrok ne more uresničevati pravice do življenja, niti do otroštva. V Sloveniji je veliko otrok prikrajšanih za otroštvo. Preveč otrok je pri nas žrtev trpinčenja (fizično, psihično nasilje/spolna zloraba). Vsi ti ubogi otroci pričakujejo pomoč in zaščito. Ne razočarajmo jih, pomagajmo jim. Trpinčenje otrok znotraj družine je družbeni in ne le individualni problem. Zato pomagajmo otrokom, ki so žrtve nasilja!

Kot vesten državljan Republike Slovenije se močno zavedam problematike trpinčenja otrok v Sloveniji in v svetu, zato poskušam to po svojih najboljših močeh preprečiti. Ker je to še vedno tabu tema v naši državi sem se odločil da ukrepam, kajti pri svojem raziskovanju sem ugotovil, da se večina javnosti ne zaveda problematike in tragičnosti trpinčenja otrok, ki se dogaja znotraj naše države.
Ustanovil sem svoj spletni dnevnik (blog) na katerem poskušam informirati in opozoriti celotno Slovenijo na problem trpinčenja otrok. Ker je prihajajoči mesec APRIL - MESEC BOJA PROTI TRPINČENJU OTROK, Vam ob tej priložnosti pošiljam internetno povezavo na moj blog (http://stop-trpincenju-otrok.blogspot.com/) in Vas naprošam, da mi pri tem pomagate.
Vljudno bi Vas prosil, da v naslednih dneh namenite kakšno besedo ali dve o tej temi, povzamete vsebino kakšnega mojega prispevka ali pa samo posredujete povezavo na mojo spletno stran v Vaši reviji, časopisu ali na Vaši internetni strani. Prosim Vas za sodelovanje, kajti javnost je nujno potrebno opozoriti na ta problem, da bomo v bodoče reševali vzroke in ne posledice trpinčenja otrok. Le tako bomo lahko s skupnimi močmi odpravili zlorabo otrok, kajti če ne bomo mi storili tega, kdo bo?

Zahvaljujem se Vam za razumevanje in resnično upam, da mi boste tudi Vi pomagali v boju proti trpinčenju otrok in mi pomagali opozoriti slovensko javnost na problem trpinčenih otrok!


Lep pozdrav,

Gregor Lovišček Stojanovič


PRILOGA - INTERNETNA POVEZAVA NA MOJ BLOG:
http://stop-trpincenju-otrok.blogspot.com/

2 komentarja:

  1. Danes sem o problemu nasilja nad otroki prebral v žurnalu (objavljeno je bilo tvoje ime in da imaš blog), ampak naslova bloga ni bilo. Sem se moral potrudit in ga sam poiskat.

    Prvo kar je pomembno je informiranost (ali ozaveščenost) o tem problemu.

    Drugo: moramo vedeti kakšne so naše pravice in naše dolžnosti ko govorimo o medčloveških odnosih - torej tudi do otrok.

    Naslednja stopnja je ugotavljanje vzroka za nasilje nad otroci. Zavedam se, da so vzroki večplastni, ampak se ne smemo ustrašiti te naloge.

    Ko se vzroki ugotovijo je potrebno ponuditi rešitve (šola starševstva ali mogoče šola čustvene inteligence, vzpodbuda k izobraževanju itd...)

    Mogoče znanje o tem že obstaja (samo, da ni nihče aktiven na tem področju).

    Treba je biti aktiven na tem področju, ker država sama ne bo nič naredila brez civilne iniciative.

    Namesto k reševanju problemov, ko se nasilje že dogaja (reševanje je seveda potrebno) je zelo pomembno in najbolj smiselno, da se začnemo ukvarjati s preventivo. Treba je ustvariti takšno družbo, ki je do nasilja netolerantna in ki zna vzpostaviti pravilne odnose do soljudi.

    Veliko uspeha pri delu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jonatan, hvala za komentar. Absolutno se strinjam s tvojim mnenjem, ki si ga podal v komentarju. Potrebno je začeti odpravljati vzroke in ne samo posledice. Potrebno je informirati javnost o problematiki trpinčenja otrok. To je moj namen, moje vodilo pri pisanju tega bloga.

    OdgovoriIzbriši